הדר

יצירת סרטון תדמית – הדרך הנכונה

בימים אלו, הקשר הנוצר בין הלקוחות לבין המוצרים אינו כבעבר, ואילו במקום לצרוך את המוצרים עצמם, הלקוחות יוצרים קשר רגשי עם המותגים אותם הם רוכשים.
היום אין די במהלך שיווקי חכם בתחום מסוים, וכל איש מקצוע ובעל עסק יודע כי על מנת להגיע אל הקהל הנכון – עליו להשתמש בכמה אפיקים פרסומיים רלוונטיים. בין אם מדובר ביצירת פליירים רלוונטיים, בין אם מדובר בפנייה אישית בדוכנים ובקניונים, בין אם מדובר בפרסומים במקומונים השונים ובעיתונים אחרים, ברדיו ועוד – הרי שהלקוח הפוטנציאלי יכול להיות כל אחד מצרכני המדיות השונות.



יחד עם זאת, פרסום חכם מורה אותנו להפעיל שיקול דעת בפרסום. פרסום חכם הוא זה המנתח את צרכי העסק המדויקים, מאפיין את תכונותיו העיקריות ויוצר את התדמית הרצויה לקהל היעד הרלוונטי. יצירת סרטון תדמית, לפיכך, הינה אחד האמצעים היעילים והאיכותיים ביותר ליצירת קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים, מאחר והוא עושה שימוש במרב הכלים לשיווק, וניתן להציגו במגוון פלטפורמות או אפיקים כאלה ואחרים. השיווק באמצעות סרטון תדמית מעניק לחברה את הכוח להגיע ללקוחות הנכונים, על ידי עבודת מיתוג מקצועית.


עבודת מיתוג מקצועית איננה עניין של מה בכך. מיתוג מורכב מלא מעט גורמים פנימיים המשתייכים לענפי מקצוע שונים, ביניהם אנליסטים וחוקרים, מתצפתים ועורכים, מעצבים ומתכנתים, אנשי שיווק ומכירות, ועוד ועוד. לפיכך ,חברה מקצועית שתיצור סרטון תדמית עבור המוצר שלך – עליה להיבחר מתוך מגוון של חברות מנוסות ומיומנות בכל אחד מהתחומים השונים. בחינה מדויקת של צרכי העסק תכלול אפיון של המוצר ושל קהל היעד, מטרת השיווק והתאמת אפיקי הפרסום הרלוונטיים המתאימים למוצר הרלוונטי.


לפי דוגמא זו, למשל, מיתוג צבעוני לא יתאים למוצר המבקש לשדר יוקרה ואצילות, ולעומתו מוצר הפונה אל קהל יעד צעיר ותוסס, לא יצלח במידה ניכרת אם יהיה מונכרומטי ומונוטוני. הקשבה לצרכיו של בעל החברה היא החלק הראשון המשמעותי בכל יצירת סרטון תדמית שכן מדובר במוצר שבמהותו מייצג את שירותיו של הלקוח, ולכן עליו לייצג נאמנה את רצונותיו ואת השירות שהוא מעניק.


כמו בכל תחום אחר, דיוק בעבודה ושאיפה להצלחה בם חיוניים, וכן שמירה על הפרטים הקטנים ודיוק מרבי. כיום, הציבור חשוף יותר מתמיד לסרטוני תדמית בורותיהם השונות – בין אם באמצעות שלטי חוצות ובין אם בטלוויזיה, באינטרנט או במקומונים – כך שהפקה והפצה של סרטון תדמית איכותי ומקצועי, כזה שימשוך את תשומת ליבם של הצופים ויותיר את הרושם הראוי עליהם, אינו עניין של מה בכך, אך הוא בעל משמעות עצומה ליצירת התדמית הנכונה של העסק.