הדר

עריכת סרט תדמית לעסק

כל עסק המעוניין לקדם את עצמו ולהבליט את נוכחותו על פני עסקים אחרים, יודע כי ישנו מגוון עצום של אפיקי פרסום שונים, כאשר כל אחד מהם מניח את הדגש על יתרונות מסוימים ופונה אל קהל היעד הפוטנציאלי בדרך שונה.
בניה של אתר אינטרנט מקצועי, שיווק באפיקים המקובלים ועוד- אלו הן רק חלק מהדרכים לשיווק איכותי של החברה. עריכת סרטון תדמית ברמה גבוהה ובתפוצה איכותית – היו אחד האפיקים היעילים ביותר להגעה אל הגולשים המתאימים לבית העסק.



יצירת סרטון תדמית אינו עניין של מה בכך. כבר מהכותרת עצמה ניתן להבין כי מדובר בעניין שיווקי וייצוגי הלקוח מתוך מרכזו של עולם הפרסום. בנייה נכונה של תדמית העסק, בידה לשאת את החברה להצלחה, או לא לעורר תגובה כלל בקרב הקהל הפוטנציאלי. על מלאכת הבנייה של סרטון תדמית צריכים להיות אמונים אנשי מקצוע מתחומים שונים, המכירים את העבודה על בוריה ויכולים להציע את השירות המקצועי ביותר.


אין צורך להכביר במילים על השפעותיו של סרט תדמית ראוי ואיכותי. שהרי אם הפרסומת הכתובה פונה אל שכלו של הצרכן, פרסומת במקומונים מגיעה לתפוצה מוגבלת ופרסום ברדיו משתמש באפקטים קוליים על מנת להגיע ללקוחות הרלוונטיים, הרי שיצירת סרט תדמית מקצועי משתמשת בכל חמשת החושים ומציעה לגלשן ולצרכן הנאה מלאה מצפייה ביתרונות המוצר ובתרומתו לחיי הצרכן.


כדי להפיק סרט תדמית איכותי, חשוב לוודא כי מדובר בחברה מקצועית ומנוסה, המעסיקה אנשי עריכה ואנשי שיווק, וידאו וניתוח מיתוג, שיכולים לבנות את הסרטון הטוב ביותר. חברה מקצועית המציעה שירותי יצירת סרט תדמית תבקש קודם לקלוט את כל הנתונים הרלוונטיים בנוגע לחברה עצמה, אלו הדרושים לצורך יצירת התדמית המבוקשת לעסק. עבודת מחקר מוקדמת זו הינה הכרחית, שכן בידה לקבוע באם עבודת המיתוג תצלח ובין אם לאו.


בחירה נכונה של שפה הפונה אל קהל היעד, שימוש נכון בשפת העיצוב והגעה דרך אפיקי הפרסום הרלוונטיים, הן החלטות כבדות משקל ורבות משמעות היכולות להתקבל רק על ידי מי שהוא בעל ניסיון בתחום, מכיר את עבודת המיתוג וכן את התחום הרלוונטי - ויכול להציע את הקודים והשפה הנכונה ליצירת קשר מיידי עם הלקוחות הפוטנציאליים. כמו כן, יש צורך בבחירה מושכלת של צבעים וסט צילום, ערכים המועברים בסרטון והמסר המופנה אל הלקוח.


סרט תדמית הינו האמצעי היעיל והעשיר ביותר ליצירת קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות ופנייה אישית אל מי שברצוננו למשוך אל העסק.