הדר

סרט תדמית איכותי המקום הנכון, בזמן הנכון

כדי לשווק את עצמנו בקהלים הרלוונטיים, עלינו ליצור קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים בכל נקודה אפשרית. משווק טוב יודע 'לתפוס' את הלקוחות הרלוונטיים בזמן הנכון ובמקום הנכון,
בדיוק כאשר הם זקוקים למוצר שלך. יצירת סרט תדמית עבור העסק אינה עניין של מה בכך, ודווקא בשל כך יש לסרט תדמית אפקטים חיוביים ומשמעותיים על הרושם שיותיר העסק בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שיצפו בו.



עבודת מיתוג איכותי שתתבצע על ידי חברה מנוסה ומקצועית – בידיה לשאת את העסק וליצור הצלחה חסרת תקדים, או לחילופין, לא לעורר את יחסם של הגולשים כלל, מה שיצריך בנייה של סרט תדמית מחדש. סרט תדמית הינו בעל שימושים רבים המיועדים לקהלים שונים ובשל הפוטנציאליות הגבוהה שלו – לא פלא כי רבים ממהרים למתג עצמם באמצעות סרט תדמית. לדוגמא, כל אתר אינטרנט המכבד את עצמו מציע לגולשים –בין אם בעמוד הבית ובין אם באחד העמודים הפנימיים – סרט תדמית ייחודי המבליט את נוכחותו על פני אתרים אחרים.


אימג', מלל, תוכן או ליווי מוסיקלי – הם כולם מסרים לגיטימיים ואיכותיים בשיווק, אולם כדי להשיג את האימפקט האיכותי ביותר לשיווק העסק – יצירת סרט תדמית ברמה גבוהה ומקצועית יכול להביא לתוצאה הראויה. שכן בהפעלה של מקסימום החושים – סרט תדמית יוצר אימפקט עשיר ונרחב ופונה אל כמות גדולה ביותר של קהלים. ניתן לעשות שימוש בסרט תדמית במהלך פרזנטציות, בתערוכות ובכנסים, ולהעניק לחברה את התדמית הרצויה לה באופן פומבי. הקרנת סרט תדמית מעידה על השקעה ועל רצינות, יכולות גבוהות ומחויבות גבוהה למקצוע.


למעשה, סרט תדמית הינו כמשרד ממשי, המזמין אליו את הגולשים ומאפשר להם לא רק 'לצפות' במוצר, אלא גם לקחת חלק פעיל בתהליך, כך שהגולש זוכה להצצה אל הנעשה בחברה ונהנה מפרזנטציה חיה ודינאמית. סרט תדמית, כשמו כן הוא, אמון על יצירת התדמית של חברה בעיני הלקוחות הפוטנציאליים שאינם מכירים אותה. 


בנייה לא נכונה של סרט תדמית עלולה ליצור את הדימוי השגוי והלא נכון עבור העסק, ובכך לפספס לקוחות יקרים וחשובים. לדוגמא, במידה והחברה מוכרת או משווקת מוצרים/ שירותים יוקרתיים – מיתוג העסק באמצעות סרט תדמית צעיר ודינאמי, חי וצבעוני – עלולה להיות בחירה בעייתית בעיני לקוחות מסוימים, המחפשים תשובה הולמת ותדמית מושלמת לשירות שלהם.


מסיבות אלו – חשוב מאוד לבחור חברת מיתוג איכותית ומקצועית, מנוסה ובעלת מיומנויות גבוהות – שתוכל להעניק ללקוח את המענה המושלם עבורו- בין אם בניתוח הצרכים השיווקיים שלו, בין אם ביצירת סרט תדמית באיכות וברמה גבוהה, ובין אם בהקשבה מלאה לכל צרכיו ומתן מענה מלא ומקיף.