הדר

סרטון תדמית – הדרך המוצלחת להגיע ללקוחות הנכונים

בימים בהם שיווק מגיע אלינו מכל פינה ופרסומות מציפות אותנו בעיתונים ובטלוויזיה, באתרי האינטרנט וברחובות, ולמעשה בכל מקום – פרסום העסק צריך להיות חכם ולא בהכרח אגרסיבי.
פרסום חכם מגיע אל הלקוח בזמן הנכון ובמקום הנכון – בדיוק כאשר הוא זקוק למוצר הרלוונטי. שיווק חכם מתאפשר במספר אמצעים ובלבד שמסתייעים בחברת פרסום בעלת ניסיון בתחום, המכירה אותו על בוריו ויכולה להציע יתרונות רבים בכל ענף שהוא.



דור זה, המכיר את המוצרים השונים על פי המותג שנבנה להם ולא על פי השימוש המקורי שלהם, יוצר מערכת יחסים מפותחת עם המותגים השונים – בתנאי שאלו הולמים את צרכיהם המנטאליים, החברתיים, העקרוניים והערכיים. כדי ליצור מותג שידבר אל הצרכנים, ניתן להשתמש בלא מעט אמצעים ליצירת התדמית הרצויה. אחד המוצלחים שבהם הוא יצירת סרטון תדמית שיכול להגיע אל גורמים הרצויים ואל הלקוחות הפוטנציאליים, כשהוא מעביר את המסר הרצוי – בגלוי ושלא בגלוי.


אין ספק כי מסר כתוב או מושמע הינו בעל אפקט משמעותי, אולם הוכח כי סרטוני תדמית שנערכו בצורה איכותית ומוגשים ללקוח באופן מקצועי ונעים – יוצרים אפקט רב עוצמה ובעל חשיבות רבה הרבה יותר מכל אפיק תקשורתי אחר. יכולתו של סרטון תדמית להשאיר את הרושם המבוקש הינו גדול פי כמה מכל אפיק שיווקי אחר, ולו בשל עושר השפה בה נעשה שימוש במהלך יצירת הסרטון ובעת צפייתו. 


עריכה נכונה של סרטון תדמית מצריכה אנשי מקצוע מתחומים שונים ורבים, ביניהם עורכים ואנליסטים, מעצבים ומקדמי אתרים, מעצבים מוכשרים ואנשי שיווק, מתכנתים ועוד ועוד. במידה ואחד מאנשי הצוות אינו אמון על תחומו, או אינו מיטיב לקרוא ולהבין את צרכיו של הלקוח, או במידה ואיננו נמצא בתקשורת טובה עם שאר אנשי הצוות ואינו יכול לבצע את מלאכתו נאמנה –אזי סביר להניח שיצירת סרטון תדמית בתנאים אלו תלקה מעט. כמו בכל תחום אחר, היצמדות למציאות ודיוק עד לאחרון הפרטים – הם ההופכים כל עבודה למקצועית.


בין אם מדובר במוצרים עסקיים או מוצרים המיועדים לקהל הפרטי, בין אם מדובר בשירות או כל מסר אחר, הרי שיצירת סרטון תדמית המיועד להגיע אל הלקוחות הנכונים וקהל היעד הפוטנציאלי – היא הדרך האולטימטיבית, כמובן במידה והיא מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מעולים ומנוסים. כדי לבחור חברה איכותית ליצירת סרטון תדמית הולם לחברה ניתן לבצע סקר שוק מקים, להכיר כמה וכמה חברות ולהתרשם מהסרטונים שהפיקו בעבר, לשוחח עם לקוחות ולקבל החלטה רק לאחר רושם ממספר מקומות.